سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت سفیر

افراد بسیاری وجود دارند که آرزوی زندگی و کاردر یک کشور اروپایی را در سر می پرورانند و در نهایت میخواهند اقامت دائم در آن کشور را اخذ کنند.

اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارند مایلند که راحت ترین,کم هزینه ترین,زود بازده ترین و ایمن ترین راه را انتخاب کنند.افراد مهاجرگزینه های متفاوتی پیش رو دارد از جمله: ازدواج,نامزدی,سرمایه گذاری,ویزای کاری,green card,تحصیلی.

هر کدام را به اختصار توضیح میدهیم:

ازدواج:

کسانی که میخواهند از طریق ازدواج اقدام کنند باید آن شخصی را که در نظر دارند شهروند آن کشور باشد و پاسپورت آن کشور را داشته باشد  و حتما مدرکی دال بر اینکه این دو نفر با هم همسر هستند داشته باشند(به عنوان مثال عقد نامه).

نامزدی:

افرادی که میخواهند از طریق نامزدی اقدام کنند پروسه کاریشان شبیه به ازدواج میباشد,این افراد باید آن شخصی را که در نظر دارند شهروند آن کشور باشد و نیز حتما مدرکی دال بر این که این دو نفر یک دوره زمانی را با هم بوده اند داشته باشند(به عنوان مثال یک قطعه عکس).

سرمایه گذاری:

گرفتن ویزای سرمایه گذاری شرایط ویژه ای دارد,این ویزا مناسب افرادی است که میخواهند یک سرمایه نسبتا بزرگی را وارد یک کشور بکنند و در آن کشور با این سرمایه به یک کار تجاری بپردازند و از این طریق نیز ویزایشان را اخذ کنند معمولا این افراد باید مبلغ مشخصی را برای یک مدت در یکی از حسابهای آن کشور ذخیره کرده و در این مدت مشخص هیچ گونه دخل وتصرفی در آن نداشته باشند.در کل باید این مبلغ به این گونه باشد که به اقتصاد کشور مقصد کمک کند و در نهایت باعث رشد اقتصاد آن کشور باشد.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر مراجعه کنید.

 


+نوشته شده در یادداشت ثابت - چهارشنبه 97/10/20ساعت 12:59 عصرتوسط il safir نظرات ( )