سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت سفیر

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک به ماشینی گفته می‌شود که بعد از قرار دادن لباس‌ها در داخل آن و تنظیم برنامه دیگر نیازی به حضور فرد نیست و ماشین به طور خودکار لباس را می‌شوید و تمیز تحویل می‌دهد. لباسشویی تمام اتوماتیک به دو دسته تقسیم می‌شود:

1-مدل یوغی: در این نوعل باسشویی مخزن آن روی محور افقی سوار است.

2-چرخان عمودی: در این مدل لباسشویی مخزن آن روی محور عمودی قرار گرفته است.

اصول کار ماشین‌ لباسشویی تمام اتوماتیک

بعد از قرار دادن لباس در داخل مخزن لباسشویی و انتخاب برنامه مورد نظر ماشین را روشن می‌کنیم. ابتدا به مقدار لازم آبگیری کنید و پودر مورد نظر را نیز از مخزن دریافت نمایید ، سپس “موتور”آن به کار می‌افتد و لباسها را ضمن جابه‌جایی یکنواخت خیس می‌نماید. در این وقت هیتر یا “المنت”گرم کننده آن به کار می‌افتد و آب گرم می‌شود. آب گرم به کمک پودر ، چرکها را که اغلب به صورت چربی است در خود حل می‌کند. خوب است بدانید در این مرحله موتور شستشو با دور کم و در جهت به مدت معین بکار می‌افتد تا چرکها از روی لباسها زدوده شود.

پس از این کار”پمپ آب”یعنی قسمت مکنده و خارج کننده آب کثیف روشن می‌شود و آب کثیف را از ماشین بیرون می‌ریزد. پس از انجام این مرحله ، بار دیگر برنامه آب گیری آغاز می‌شود. پس از اتمام این دو مرحله ، آب‌کشی شروع می‌شود که در سه مرحله انجام می‌گیرد و سرانجام برنامه خشک‌کنی آغاز می‌شود.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.


+نوشته شده در یادداشت ثابت - شنبه 97/9/25ساعت 7:59 صبحتوسط il safir نظرات ( )